Fem tips för ett kundorienterat arbetssätt

Fem tips för ett kundorienterat arbetssätt

Författare:

|

Datum:

|

Fem tips för ett kundorienterat arbetssätt

Utmaningen hos de allra flesta är att släppa ögonen från sitt erbjudande och sätta sig in i hur kundernas verksamhet fungerar. Först efter att man förstått kundens perspektiv och verkliga behov så är man redo för att fundera på hur kunderna kan stöttas och hur din organisations erbjudande bör utformas. Det handlar om att vara genuint nyfiken på kundernas verklighet! Men hur går detta till i praktiken? Våra experter förklarar i en artikel på tidningen Ny Tekniks webbsida!

Läs hela artikeln på Ny Teknik »

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

NyTeknik Education

Du vet väl om att vi även erbjuder företagsinterna kurser?

Under åren har vi utbildat tusentals kursdeltagare i såväl mindre organisationer som i stora multinationella koncerner både i Sverige och internationellt. Tveka inte att kontakta oss för en personlig dialog.

 

Läs mer här!

You have Successfully Subscribed!