Din varukorg är för närvarande tom!
Marknadskoordinator till Ny Teknik Education
I rollen som marknadskoordinator på Ny Teknik Education kommer du att ta stort eget ansvar från dag ett. Du kommer utvecklas, utmanas och ha roligt på jobbet varje dag. Rollen är bred och du kommer arbeta mot både interna och externa kontaktytor. Mer konkret innebär rollen att driva digitala kommunikationsinsatser t.ex. genom;
- Producera och koordinera framtagande av digitalt marknadsmaterial
- t.ex. e-postmarknadsföring, webbsidor, presentationer, annonser
- Bistå innehållsmarknadsföring och partnersamarbeten
- Löpande SEM-arbete, uppdatera och utveckla SEO och SEA
- Skapa och driva digitala kampanjer i sociala kanaler
- Analysera utfall av digitala kommunikationsinsatser
Vi gillar inte bara digitala kanaler!
I teamet administrerar vi också genomförande i samband med utbildningstillfället och vi är måna om att skapa en bra kund- och lärarupplevelse. I rollen ingår också:
- Kommunikation med deltagare inför, under och efter kursleveranser
- Kommunikation med kursledare inför, under och efter kursleveranser
- Medverka/facilitera i utbildningssammanhang
I denna rekrytering samarbetar vi med Inhouse People Management.
Fler inlägg
-
Industrin väntar på besked – politikerna avgör energiomställningens tempo
För att våga investera i elektrifiering och nya anläggningar behöver industrin stabila spelregler och tydliga förutsättningar. Samtidigt ställs…
-
Så skapar du verkligt affärsvärde av AI och Machine Learning
De stora skiftena i affärshistorien har alltid handlat om att göra det svåra vardagligt. Boktryckarkonsten gjorde kunskap tillgänglig…
-
Industrin – nyckeln för Sveriges försvarsförmåga
Försvarsmarknaden är mitt i en omfattande förändring Svensk försvarsindustri befinner sig i ett historiskt skede. Försvarsanslagen har ökat…
-
Ny Teknik lanserar ny plattform för utbildning
Ny Teknik Ny Teknik rapporterar om ny teknik inom energi, elbilsutveckling, övrig fordonsindustri, tech och digitalisering, it och…