Din varukorg är för närvarande tom!
Edlegio, Dagens Media och forskare från Handelshögskolan i nytt utbildningssamarbete
Du som arbetar med digital kommunikation och marknadsföring är högst medveten om mobilens snabbt växande betydelse som verktyg, kommunikationsplattform, social upplevelse och kanal för såväl privatpersoner, konsumenter, företag och självklart för dig som arbetar professionellt med olika former av digital kommunikation.
I takt med att mobilens roll blir mer och mer central så växer behovet av att öka kunskapen om mobilen som verktyg och kommunikationsplattform, om mobilens kompetens- och användningsområden, om analytics och Big Data samt om hur du skapar en framgångsrik mobil strategi.
För att möta detta kompetensutvecklingsbehov så lanserar nu Edlegio i samarbete med tidningen Dagens Media och forskaren Erik Modig från Handelshögskolan i Stockholm Diplomkurs Mobil Marknadsföring.
Med kursen spänner vi bågen hårt och förenar den absolut senaste forskningen med de mest framgångsrika erfarenheterna från branschexpertisen.
Läs mer om Diplomkurs Mobil Marknadsföring som arrangeras under våren 2017, anmälan är nu öppen.
Läs mer om det kostnadsfria frukostmöte om mobil marknadsföring som arrangeras av Edlegio och Dagens Media den 7 (FULLSATT) samt den 9 december (här finns fortfarande platser kvar).