Din varukorg är för närvarande tom!
Fem tips för ett kundorienterat arbetssätt
Utmaningen hos de allra flesta är att släppa ögonen från sitt erbjudande och sätta sig in i hur kundernas verksamhet fungerar. Först efter att man förstått kundens perspektiv och verkliga behov så är man redo för att fundera på hur kunderna kan stöttas och hur din organisations erbjudande bör utformas. Det handlar om att vara genuint nyfiken på kundernas verklighet! Men hur går detta till i praktiken? Våra experter förklarar i en artikel på tidningen Ny Tekniks webbsida!

Fler inlägg
-
Industrin väntar på besked – politikerna avgör energiomställningens tempo
För att våga investera i elektrifiering och nya anläggningar behöver industrin stabila spelregler och tydliga förutsättningar. Samtidigt ställs…
-
Så skapar du verkligt affärsvärde av AI och Machine Learning
De stora skiftena i affärshistorien har alltid handlat om att göra det svåra vardagligt. Boktryckarkonsten gjorde kunskap tillgänglig…
-
Industrin – nyckeln för Sveriges försvarsförmåga
Försvarsmarknaden är mitt i en omfattande förändring Svensk försvarsindustri befinner sig i ett historiskt skede. Försvarsanslagen har ökat…
-
Ny Teknik lanserar ny plattform för utbildning
Ny Teknik Ny Teknik rapporterar om ny teknik inom energi, elbilsutveckling, övrig fordonsindustri, tech och digitalisering, it och…