Din varukorg är för närvarande tom!
Läsvärd intervju för dig som arbetar professionellt med varumärken
EDLEGIO I KONSULTGUIDEN Det finns en föreställning om att värdering av en verksamhets varumärke sker i en ”svart box” utan insyn och att metoderna är höljda i dunkel. Sedan några år tillbaka finns dock en internationell standard, ISO10668, som gett varumärkesvärderingen ett strukturellt ramverk som bygger på tydliga, objektiva och transparenta analyser och matematiska metoder. Läs mer…
Fler inlägg
-
Industrin väntar på besked – politikerna avgör energiomställningens tempo
För att våga investera i elektrifiering och nya anläggningar behöver industrin stabila spelregler och tydliga förutsättningar. Samtidigt ställs…
-
Så skapar du verkligt affärsvärde av AI och Machine Learning
De stora skiftena i affärshistorien har alltid handlat om att göra det svåra vardagligt. Boktryckarkonsten gjorde kunskap tillgänglig…
-
Industrin – nyckeln för Sveriges försvarsförmåga
Försvarsmarknaden är mitt i en omfattande förändring Svensk försvarsindustri befinner sig i ett historiskt skede. Försvarsanslagen har ökat…
-
Ny Teknik lanserar ny plattform för utbildning
Ny Teknik Ny Teknik rapporterar om ny teknik inom energi, elbilsutveckling, övrig fordonsindustri, tech och digitalisering, it och…