Läsvärd intervju för dig som arbetar professionellt med varumärken

Författare:

|

Datum:

|

EDLEGIO I KONSULTGUIDEN Det finns en föreställning om att värdering av en verksamhets varumärke sker i en ”svart box” utan insyn och att metoderna är höljda i dunkel. Sedan några år tillbaka finns dock en internationell standard, ISO10668, som gett varumärkesvärderingen ett strukturellt ramverk som bygger på tydliga, objektiva och transparenta analyser och matematiska metoder. Läs mer…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

NyTeknik Education

Du vet väl om att vi även erbjuder företagsinterna kurser?

Under åren har vi utbildat tusentals kursdeltagare i såväl mindre organisationer som i stora multinationella koncerner både i Sverige och internationellt. Tveka inte att kontakta oss för en personlig dialog.

 

Läs mer här!

You have Successfully Subscribed!